Vaken natt igen

Tredje vakna natten. Sitter och läser olika bloggar och kommer på att jag kan ju också skriva nåt. Inte för att nån skulle bry sig om mig och min värk, men det är ju ett bra sätt att tänka på något annat. Har ju ändå skrivit dagbok sen jag var 12. Piller och mediciner. Det är väl ungefär vad mitt liv går ut på. Efter att jag fått diagnos typ 2 diabetes och en massiv hjärtinfarkt i augusti är det många piller att stoppa i sig. Men allting går. Det finns dom som har det värre. Tyvärr blir man nog lite instängd och tråkig, när ens dagar för det mesta består av värk. Är inte särskilt rolig att umgås med. Katterna däremot, bryr sig inte om hur ont jag har. Får dom bara lite mat och kärlek så är dom lyckliga.dom kommer förbi iblandoch ser ut att undra, varför jag sitter och knappar på datorn mitt i natten. Min ena katt är fortfarande lite sur på mig för att jag bytte dator. Hon låg alltid ovanpå den andra, varmt och skönt, men med en liten laptop funkar ju inte det. Nu är klockan 04.52. Har varit uppe sedan 02, ungefär. Invigt min nya blogg. Ska bli skoj att börja använda den på riktigt. Försöker nog sova en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0