Sömnlös

Ingen kan väl i alla fall påstå att jag är beroende av datorn. Har inte skrivit på evigheter. Men inget har egentligen hänt, som är värt att skriva om. Sommarn har gått och hösten är på ingång (sköööönt). Den värsta värmen har lagt sig och det börjar bli uthärdligt igen. Har varit hundvakt nästan hela sommaren eftersom dottern jobbat. En väldigt dålig hundvakt. Mimmi löpte och vi trodde att det gick att hålla isär henne och Rambo. Så oerhört korkat. Första natten skulle jag ha Rambo inne hos mig. Trodde jag. Den lille skiten förde oväsen hela natten. Kunde ju inte vara borta från "sin" mamma. Hur eller hur, trots alla försiktighetsåtgärder, koppel på nätterna, superövervakning dygnet runt och inlindning av hans ädlare delar så är det antagligen valpar på gång i oktober. Fasen va snabba dom är. Vid hängningen var det ju lite sent att göra något mer än att hjälpa honom lite. Den lille stackarn räckte ju inte ner med baktassarna utan hängde som en liten lort i baken på henne. Lite roligt såg det faktiskt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0