Julafton

Klockan är snart sju. Ingen snö, men några minusgrader. Måste få i mig lite kaffe innan anstormningen, annars klarar jag nog inte dagen. Har VÄLDIGT ont i ryggen och handlederna men det var i och för sig väntat. Hade ju tänkt ta det lugnt i dag eftersom egentligen ingen skulle komma. Men jag får ta det lugnt i morgon. Dottern jobbar till fyra så jag är hundvakt men det är inget större jobb. Så det blir att ligga på soffan och äta julgodis och titta på TV. Julgodiset får jag väl ta det väldigt lugnt med, mycket socker. Men clementiner, apelsiner och bananer går ju bra. Måste köpa lite äpplen.
Nu är kaffet färdigt. så nu blir det en skinksmörgås med hemmagjord senap + en stor mugg kaffe med mjölk. Återkommer när allt lugnat ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0