Julhelgen slut

Nu är äntligen julhelgen slut. Dottern jobbar och jag är hundvakt. I natt har jag haft tre hundar i sängen. Inte bekvämt. Jag har legat på tvären med benen utanför sängen. Mimmi och Rambo har aldrig legat i min säng någon natt men nu skall dom det. Får Vita, skall dom. Helt otroligt. Rambo har haft spelet hela förmiddagen så han åker snart ut genom fönstret. Skäller så fort han hör det minsta pip. Han skällde förut med, men nu har han ju två brudar att varna så nu är det sju resor värre. Tror jag skall stänga in honom på toaletten. Dottern jobbar bara till tolv idag som tur är. Hennes hundar lyssnar inte på mig över huvud taget. Något irriterad just nu. Får väl bädda och plocka lite, som vanligt. Förbereda middagen; fylld lövbiff och pommesgratäng. Så gott. Återkommer.
Kväll och dags för sängen. Har så ont så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Hoppas det är bättre i morgon. Lång och seg dag med mycket värk. Inte så konstigt kanske med den sovställningen jag hade. Får väl lägga mig på soffan om det blir för trångt.
I morgon händer väl inte så mycket. Bara det gamla vanliga. Men nu är det god natt.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Vad är pommesgratäng???



Hjärngympa honom så kanske han blir lugnare? När Ceyos går mig på nerverna så slänger jag ut jobbigt upphittande kattmat över hela lgh elelr i den där plastbollen med hål i(men den låååter ju sådant när den dunsar i överallt och jag är ju oftast irriterad innan!!). Eller varför inte knöla in det i toarullar och snörp ihop.

2008-12-28 @ 07:27:31
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0