torsdag

Har sovit hela natten. Var nog pizzan jag åt i går. Eller att jag var färdig med renskrivningen. Fick tillbaks uppgifterna idag. Godkänt med +. Nu är det bara sista psykologiuppgiften kvar så är hon klar. Dottern alltså. Hon var och provade på ett nytt timvikariejobb i går, men det kan jag inte skriva om.Tystnadsplikten. I dag blir det nog inte så mycket gjort. L har redan ringt här på morgonen, men jag svarade inte. Orkar inte i dag. Skall bara laga middag, potatismos och fläskkorv. Sen blir det nog inget mer idag. Ja disk förstås. Det kommer man aldrig undan. Ringde barnbarnet i Kristdala som vanligt i går kväll och som vanligt var det ingen som svarade. Dom är tydligen aldrig hemma och har heller aldrig med sig mobilen, för den svarar dom inte heller i. Jag blir galen på såna människor. Men vad kan man vänta sig. Resten av familjen är precis lika dumma i huvudet. Tror att dom vet och kan allt.Inte nog med att dom är idioter, dom är fula också. Tur att barnbarnet liknar oss, i vår släkt, mig speciellt, så hon är riktigt söt. Himla go´och lillgammal tjej. Hon tycker min kompis sambo är "skrämmande", så hon är rädd för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0