Fredag igen

Fattar inte vart dagarna tar vägen. Nu är det i alla fall städat inför helgen. Ska absolut inte titta på TV-program som "Rent Hus". Blir alldeles städtokig. Skulle ha rensat boden idag men det får vänta till i morgon. Har ingen ork kvar. Ingen motivation heller för den delen. Fick ett Traderapaket i dag. Jättesöta gardiner till köket. Lite gammal stil. Blir nog snyggt framåt hösten.
Gjorde rent kattlådorna och plockade bort den ena. Nu när jag bara har två katter kvar behöver jag bara en låda. Skönt att bara rensa en istället för tre. Mina katter har det bra på sina nya ställen. Plingeling!!!!!! är hos min son i Mönsterås och har fått en ny kompis som heter Grisen????????? Malin bor i Oskarshamn hos en kompis till dottern och har också en ny kompis som heter Hajen???? Konstiga namn på katter. Sune är hos Malins nya mattes mamma (rörigt) och trivs jättebra. Han var ensamkatt innan han kom till mig och trivs bäst med det. Han är inte mycket för att ha kompisar. Malin var han väldigt kär i, men man kan ju hoppas att dom träffas ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0