Bodycakes

Nu är det färdigstädat. Dottern hittade ju naturligtvis nå´t mer att måla på. Jag har lagat middag, kroppkakor. Är lite jobb med att skala och riva potatis. Men det går egentligen rätt fort. Blev tjugo stycken, så nu har vi till middag ett par gånger till. LM ringde. Hon har ju fyllt år så hon kommer med tårta i morgon förmiddag. Resten av den här dagen blir det nog bara rast och vila. Skall diska förstås men det tar ingen tid.
Vet inteom det är Brufenén som gör det eller Tramadol+Panocod. Känner mig relativt pigg och har inte så tväront som jag brukar ha efter en städdag. Har dessutom lyftat på sängen och bytt till nytt överdrag (vitt, såklart) stått och skalat och rivit potatis och det brukar kännas rejält efter bara ett par minuter. Så nu håller jag bara tummarna och hoppas att det är kombinationen av Brufen, Tramadol och Panocod, som äntligen funkar på mig. Hon kanske inte är så dum, den där Eva. Lite kaffe på maten nu, så är man fit for fight igen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0