Lördag morgon

Rätt lugn natt. Sovit relativt bra. Så bra som man kan sova med två hundar i sängen (under täcket). Är rädd för att lägga mig på Rambo. Han ska ju ligga så nära och han ör ju så liten. I dag vet jag inte vad det blir. Kanske loppis. Ringa sonen och höra hur det är med vinterkräksjukan. Han skulle ev komma upp i dag. Men sjuk vill jag inte bli så det får nog vänta. Är visst loppis på gamla macken. Kanske kollar upp det. Kan ju finnas något, om det inte bara är en massa gamla verktyg och skit. Inget roligt. Blir nog en varm och solig dag, så det blir lite utevistelse. Vet inte om det är för tidigt att sätta ut tomatplantor. Får kolla upp det. Är ju ganska varmt intill väggen. Enligt torghandlarna igår så skulle det inte bli fler frostnätter. Vi får väl se. April är inte slut än och valborg brukar vara kall med vinterkläder framför brasan. Nu ska jag i alla fall ta lite mer kaffe, klä mig och bädda. Kanske återkommer framåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0