Onsdag 29 april

Hundvakt hela dagen. Dottern jobbar delad tur, 07 - 21. Var hem och åt middag, köttfärsjärpar och potatis, hjälpte mig att handla och lyfta ner TV:n, sen åkte hon igen. Sonen ska låna min TV ett tag. Hans är på upphällning och vi har två. Lite onödigt.Tittar knappt på TV.
Sov i alla fall ganska bra i natt. Inga hundar i sängen. Fast dom är små tar dom en väldigt stor plats. Vaknade i morse av att det luktade kaffe. Klockan fem. Eftersom arbetaren skulle iväg var hon redan på språng. Tog även ut hundarna, som var något förvånade. Hör inte till vanligheterna att dom går ut den tiden. Dessutom är både Vita och Rambo väldigt morgontrötta, så dom tyckte det var något jobbigt. Vi gick och la oss en timme till, när dottern åkt. Förmiddagen gick fort. Lagade till köttet jag skall ha till middag i morgon. I kväll ska jag skala potatisen och vända till en sallad. Har ju inte lust att stå vid spisen hela dagen när nya barnbarnet och hans syster kommer. Han har jag ju barta sett på kort och henne har jag inte träffat sen förra sommaren. Ska bli så roligt.
Nu ska jag ta min kvällsmedicin och ett knäckebröd. Sen blir det en kisserunda. Inte för mig naturligtvis. Kanske återkommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Tgirl

Sen FÖRRA sommaren, eller i somras? Om det är 2007 är det ju skandal. Mer än 2008 som är illa nog. Då har ni fullt upp ikväll med andra ord gissar jag!!!

Nova skulle ju ringt förrut för hon ville prata med Fia och så kolla hur länge dom va kvar. Hon vill se det namnlösa barnet(han är ju jääättegammal nu ju...mysko. :))men gissar att vi inte hinner med där eftersom hon är hos M nu till lördag.

2009-04-30 @ 20:38:36
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0