10.05

Dagens andra kisserunda avklarad. Rätt skönt ute men det börjar bli varmt igen. När jag gick upp i morse var det nästan kallt. Kunde fortsätta så. Tycker INTE om värmen. Fanns en tid (för hundra år se´n) när jag kunde vara i solen hur länge som helst. Men den tiden är förbi. Kan det bero på ålder måntro?
Issa har fått spelet och ska absolut ha igång Rambo. Men han är lite småtjurig i dag. Kan bero på skvättskyddet. Hanhundar här i går och nu måste han ju pinka in sitt revir igen. Inte roligt när han går och skvätter överallt, så då får han ha sitt skvättskydd med döskallar. Senare i höst ryker kulorna så vi slipper skvättandet.
Nu skall jag rensa kattlådan. Köpte Ever Fresh, eller vad det heter. Vita kristaller som räcker en månad ungefär för två katter. Och visst, det är jättebra men jag gillar inte kattsand som klumpar sig. Kan inte spola ner det i toaletten utan måste lägga det i en bajspåse och slänga i soptunnan. Om man kunde lära katterna att gå på toaletten. Så bra det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0