27/8 06.37

Har varit uppe på allvar sen halv sex. Kollat bloggar för att se om nå´n mer än jag är vaken. Inte troligt. Väldigt stökig och orolig natt, trots hel sömntablett. Toabesök en gång i timmen. Drack nog för mycket kaffe i går. Stackars Vita trodde jag blivit helt knäpp. Så just nu känner jag nig allt annat än pigg. Men det går över.
Äldste sonen kommer in en sväng i dag. Vill ha hjälp med lite papper. Mmmi blir överlycklig när "storebror" Lennart kommer. Zacke blir antagligen helt tokig över valparna. Han älskar små bebisar. Kattungar och hundvalpar. Kattungarna satt han hos, som en stolt far och bar dom i munnen tillbaks till lådan när dom smet. Snacka om blöta, kladdiga kattungar. Annars blir det lugnt i dag. Dottern jobbar, som vanligt. I dag blir det 14 - 21.
Yngsta sonen var upp en snabbis i går med vår box till TV:n, som han lånat. Så har vi kanaler igen. Så enkelt. Bara koppla in. Väntar fortfarande på nya kort, som inte behövs, och att teknikern ska ringa. Behövs inte heller.
I morgon blir det läkarbesök kl 09.00. Fastande. Ja, ja det blir säkert bra. Kaffe på morgonen??? Räknas det? Måste ju ta medicin. Kan inte svälja 7 tabletter utan vätska. Sen ska vi till Kupan med 5-6 lådor. Kanske köpa nå´t. Handla på Matmästar´n tror jag. Ost och lite annat.
Nu är det dags för lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0