Ny vecka

Jaha, så var det en ny vecka igen. Sov till klockan sex i dag. Något vingbruten faktiskt. Men medicin och kaffe är bra hjälp för att komma igång. Har varit ute med dom små hundarna. Tror dottern får ta dom stora. Har gått bra i natt. Vita ville inte sova hos mig. Det ville däremot Zacke. Har puttat ner honom ett antal gånger. Nu är det bäddning som gäller. Klätt mg har jag ju gjort, eftersom jag varit ute. I dag är det höstväder. Riktigt kallt faktiskt. Men jag klagar inte. LM kommer ju idag. Efter tio är det sagt. Brukar betyda halv tio. Då har hon varit på affären och köpt mjölk som hon vill ställa i mitt kylskåp. Bara för att kunna kolla vad jag har där. Kunde lika gärna köpa mjölk när hon gick hem.
Så ska dom stora hundarna hem. Vet inte om dom hämtas eller dottern skall köra hem dom. Men det visar sig. Kom i alla fall i håg Lennarts medicin i morse. Fenemal mot hans epilepsi.
Nu blir dety en kopp kaffe till innan jag bäddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0