Ny vecka igen

Snart i mitten av augusti. Jag väntar på hösten. Väldigt dimmigt i morse också.  Varit uppe en timme drygt. Druckit kaffe och tagit medicin. Läst färdigt "Tyskungen" av Camilla Läckberg. Bra faktiskt. Läste "Sjöjungfrun"  innan. Blev fel ordning men.....
Ja, nu är det måndag igen och början på ännu en händelserik vecka. Med mediciner, kaffe, knäckebröd och matlagning. Dottern är ledig i tre dagar så hon får ta kissrundor och promenader med djuren. Jag skall bara ägna mig åt självömkan över min ständiga värk. Ringa vårdcentralen i dag. Har värktabletter veckan ut, så jag behöver en tid eller nytt recept. Har egentligen ingen lust att gå dit men tänkte ta upp min ledvärk med henne. Ont i handlederna mest och har ingen styrka i händerna. Knappt jag kan vrida upp locket på Panodilburken. Oh, idag blir det nog en så´n där riktigt rolig gnälldag. Börjar i alla fall bra. Lite städning blir det nog också mellan gnällen. Plus tvätt. Nu blir det i alla fall en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0