Stooora valpar

Vägde valparna idag. Alla fem hade fördubblat sin vikt på en vecka. Nu väntar vi bara på att de ska öppna ögonen. Börjar synas lite i ögonvrårna på några. Lille Bernhard är verkligen en riktig pratkvarn. Som sin mamma. Han låter hela tiden. Även när han äter eller sover.
Började städa. Dammat överallt (nästan) Fy sjutton så dammigt det är. Kommer in skit från vägen, genom fönstren. Ligger som en grå hinna överallt. Tyvärr så tog inspirationen slut. Så det får bli fredagsstädning i stället. Dessutom vill jag inte störa grannen under oss. Han brukar gå och lägga sig vid åtta-tiden. Vill ju inte förstöra hans skönhetssömn.
Har druckit kaffe och ätit två mackor. Sista innan läkarbesöket i morgon. Nu gäller det bara att doktorinnan är på bra humör, så jag får det jag behöver i morgon. Hålla tummarna.
Har kollat lite matbloggar. Men det fnns inget nytt. Alla äter kyckling- eller laxfilé. Eller hämtmat. Kryddburken är väl ett undantag även om där också är mycket filéer. Lite inredningsbloggar har jag också hunnit med. Men inget nytt att bli inspirerad av. Nu skall jag kolla lite på Ernst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0