Tjugo i sex

Lugnt och tyst. Tog en liten middagsvila efter hundrastningen. Så trött så jag mådde illa. Sonen kom tidigt. Zacke blev helt salig över bebisarna. Mimmi blev väl inte lika salig över att Zacke kom för nära. Men han tycker så mycket om små gulliga saker. Lennart är inte så intresserad. Är mest intresserad av att hålla koll på husse så han inte försvinner. Och så är han lite rädd för Rambo. Rambo har fått för sig att han måste vakta både mig och dottern mot stora, dumma hundar. Så kommer Lennart för nära, nafsar Rambo efter honom. Men han vill gärna inte vara ensam med den stora hunden. Måste ha backup av mig eller dottern. Då är han stentuff.
Funderar på om jag skall plocka fram dammsugaren så man slipper det i morgon. Det är ju rätt mycket hundhår på golvet av någon anledning. Tror faktiskt det blir lte städning i kväll. Läkar´n och inköpsrunda i morgon. Sen kan man slappa på eftermiddagen. Men först tror jag det blir lite kaffe. Får ju inte äta efter åtta. Skall vara fastande i morgon för att kolla blodsockret. Har jag inte kollat själv på evigheter. Brukar sticka mig i fingret i bland, men det var länge sen faktiskt. I våras tror jag. Det blir nog bra med det. Nu=kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0