Charmknutten



Lilla Rambo charmar alla. Han älskar alla människor och tror att allt och alla bara kretsar kring honom. Mysputte är han. Glad och trevlig till skillnad mot dom vavvor man sett på "hundprataren".
Börjar bli dags för sängen. La mig en stund i eftermiddag. Så trött, så trött. Äldste sonen ringde och ville ha hundvakt på nyårsafton. Jobbar visst och det gör dottern med. Så det blir jag och vovvarna. Lugnt och skönt.
En sväng in till Högsby i morgon om inte dottern blir inringd. I så fall blir det inte mycket gjort här. Måste ta mig upp och ringa sjukgymnasten klockan åtta. Om dom nu jobbar i mellandagarna.
Kammade Svea förut. Slutade när jag hade en extra katt på diskbänken. Furminatorn är verkligen effektiv. Mängder med lös päls som man får bort. Skall nog kamma liten stund varje dag. Hon kanske slutar som en sfinxkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0