Jäkla skitvärk

Har fått på mig kläder och bäddat sängen. Det är allt. Ja kaffe förstås, ett par tre koppar. Blir så jäkla irriterad och förbannad av att alltid ha ont. Eva (doktorn) säger att det går över om jag börjar gå ut och gå och fortsätta även om det gör ont. Ut och gå. Jag kan ju för f-n inte stå still på samma ställe i fem minuter utan att få så ont så jag knappt kan röra mig. Känner för pip och gnäll i dag. Är så mycket jag vill göra som jag inte kan. Skulle ringt sjukgymnasten i dag, kom jag på. Måste få hem en rollator så jag kan gå lite längre sträckor med hundarna. Kan sätta mig och vila emellanåt. Är bara till för utebruk. Var jag nu skall ställa den? Nu är det i alla fall dags för kissrunda. För hundarna alltså. Sen skall jag koka pepparrotskött  till middag. Kanske blir lite mer gnäll senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0