Lycklige Love


Glad liten Love med sin smilgrop. Vad är det med skrattande bebisar som gör att man blir så glad? Här händer inte ett skit. Kommer bara inte i gång. Skall gå ut med hundarna men tänkte vänta tills posten varit här. Skulle få upp draperierna till köket men vågar inte kliva upp på någon stol just nu. Snurrar lite. Har ingen större lust att ligga på golvet till halv fem.
Yngste sonen var uppe fem minuter i går kväll. Lånade toan och hämtade lite mat, toapapper och tvättmedel. Ja, jag säger då det. Inte lätt att vara liten.
Försökte få dottern att hämta upp granen så jag kan klä den till helgen. Men där var det tvärstopp. Inte en chans. Så jag får väl vänta en vecka till.
Nu skall jag i alla fall försöka komma i gång med det sista julplocket. Vet bara inte vart jag skall ställa allting. Hade jag så mycket förra året? Återkommer. Nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0