Seeeegar

Inte jag men datorn. Jag städar. Liite. Mina julmattor kom i dag. Bättre sent än aldrig. Hinner ju lägga på dem ett par dagar i alla fall. Dottern har åkt till jobbet och stordottern kommer ner en sväng och hämtar sina födelsedagspresenter. Skall lämna skogstrollet hos sin pappa. Blir bara en snabbvända. Förutom att städa blir det inte mycket gjort i dag. Förbereda oxfilén till i morgon och gräddstuva brysselkålen. Samt rasta hundar förstås.
Min kind har svällt upp igen. Inte ont eller så. Ser bara ut som en hamster på vänster ansiktshalva. Går väl över. Det gjorde det förra gången. Har bara lite funderingar om vad det kan va. Nu är det kafferast och sen fortsatt plock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0