Fredag igen

Fattar inte hur fort veckorna går. Tur att man inte blir äldre i samma takt. Städade igår, så det slipper man i dag. Dottern jobbar till 12 och sen hade hon lite ärenden. Och jag är hundvakt. Ringde barnbarnet i Kristdala igår. Tre gånger + mess. Fortfarande inget svar.  Blir så förbannad.
I dag blir det väl inget särskilt. Eventuellt en sväng till Blomstermåla. Väntar på besked.
Snö har vi fått så det räcker och blir över. Vräkte ner i dag på morgonen. Dottern tog bussen till jobbet. Är nog lugnast.
Jag trodde i min enfald att jag hade brutit mina sömnproblem. Men icke. Kunde inte somna i går kväll. Ändå hade jag hållt på hela dagen och var verkligen trött. Övertrött? Skitjobbigt. Blir så seg av att vara uppe hela natten. Finns ju inte så mycket att göra heller. Kan ju inte börja möblera om. Skulle nog inte vara populärt hos grannarna. Visserligen sover dom nog hårt efter att ha intagit "sömnmedicin", men det är kanske dumt ändå. Nu skall jag, få på mig lite kläder, gå ut med odjuren, bädda och ta en kopp kaffe, i nämnd ordning. Återkommer....  nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0