Onsdag

Har inte hänt så mycket i dag. Hade Rambo hos mig på natten och i vanlig ordning, just nu, skrek han på Mimmi och matte. Klockan tre i morse var han äntligen tyst och somnade. Kände att jag höll på att somna till, då kom dottern upp och tog Panodil. Så var det i gång igen. Har faktiskt varit, och är, väldigt trött i dag. Nu är jag troligen övertrött efter tre, mer eller mindre, sömnlösa nätter.
Var i alla fall och kollade på lägenheten i dag. Himla fin. Den vill jag ha. Så om allt går vägen blir det flytt till 1 maj. Inhägnad altan med tak på baksidan. Behöver bara näta lite så kan katterna vara därute också. Helt perfekt. Tvättstuga tio meter från altandörren. Himla bra. Rent och fräscht badrum med massagebadkar. Så nu är det bara att börja packa och slänga. Förhoppningsvis.
Dottern fick åka och jobba i eftermiddag, så det blev akutmatlagning. Fläskkorv och potatismos. Hon har ju lite svårt att äta.
Hundarna och jag har slappat hela kvällen och nu sover allihop. Rambo fick sova hos dottern i natt(med tröja och koppel).
Han har det så jobbigt med Mimmis löp så han har gått ner tre hekto till. Får ge honom lite godsaker i morgon. Han börjar se ut som Uffe Larsson efter hans bantning. I morgon kommer LM med några av mina glasburkar. Viktigt. så nu börjar det bli dags för sängen. Lite kaffe först för att ta bort huvudvärken.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Jag väntar med spänning på bild på en sälkostym!! :)



Ojoj...inte får du titta på lgh redan!! Du har barnbarnet med superminne och hon har sagt till alla att ni ska titta på lgh på lördag!!!!!!! :)

Men det låter perfekt. Berga det med?



Hur eller hur så får hon mer än gärna hälsa på bara det att jag är helt pank och skrapar ihop till besiktningsresan till kalmar idag. suck Ingen som ska hitåt eller nåt av alla dina barn ska hem? Hör gärna av dig isf.

2009-02-05 @ 07:42:42
URL: http://tiagirl.se/blogg/
Postat av: Tiagirl

Just nu är jag helt knäckt känner jag...det skulle inte alls vara helt fel om hon fick något roligare än att vara med mig nu...känns som om allt rasar samman. Det här med bilen var verkligen droppen. Så nu kan jag inte ens köra dit henne(tankade faktiskt massa minus på kontot utifallatt...)om det hade blivit så. Vet inte vad jag ska göra längre.

Är tfn avstängd så messa eller maila så kan jag ringa upp...orkar inte ha den på eller vara särskilt online.

2009-02-05 @ 17:41:08
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0