Tisdag 17 februari

Återkommer efter några dagars tystnad. Har inte haft något särskilt att skriva om och har väl fortfarande inte det. Allt går på i sin vanliga lunk. Våren börjar närma sig och jag är SÅÅÅ sugen på att börja måla. Tänkte börja med sovrumsmöbeln. Säng, spegelbyrå, pottskåp och hylla. När det är klart tänkte jag matrumsbord och stolar. Samt klä om stolarna. Har inte kollat på klaffbordet jag kunde få. Är det något att ha, är det ommålning av det också. Saknar min symaskin. Gick sönder när garantin gått ut, givetvis. Har mycket som ska sys. Får väl låna L:s så länge till ekonomin tillåter inköp av en ny. Eller bra begagnad.
I dag blir det väl heller inget särskilt. Frostade ur den ena frysen igår så det blir kanske den andra i dag. Samt lite plock i skåpen. Sortera och slänga och köra till Kupan.
Ringde tandläkaren åt sonen i dag men glömde gratulera. Ja inte tandläkaren, sonen. Han fyller år idag, 27. Förstår inte att barnen bara blir äldre och äldre. Tycker att jag skulle bli det med, men det kanske kommer. Nu ska jag i alla fall fylla på kaffemuggen och ringa och gratulera sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0