Tisdag morgon

Det har varit en låååång natt. Rambo har ylat, pipit, skällt och knirkat. Inte sovit mer än högst 10 minuter. Den här veckan blir jobbig. Inte kan man bli arg på honom heller. Inte hans fel att Mimmi luktar så gott och så är han ju så liten. I och för sig är Mimmi bara halva orsaken till att han inte sover. Jobbigaste biten för honom är att han inte får sova inne hos sin mamma. Men just nu går det ju inte. Hon har det väldigt jobbigt själv just nu med värken i käken(som inte är någonting). Hon har ätit så mycket Panodil så hon spydde hela natten till måndagen och sen hela dagen. Hon sov sittande de stunder hon inte sprang på toaletten. Kunde inte ligga ner på grund av värken. Sist satt det i ca en vecka. Inte roligt. Bara elände just nu. Ja inte allt. Min äldste son fyllde 37 i söndags och hans dotter, mitt yngsta barnbarn, fyller 6 år i dag. Ska ringa och gratulera framåt kvällen när hon säkert är hemma från dagis. Inte klokt vad tiden går. Tycker inte det var länge sen jag såg henne första gången. Då bodde hon på Öland. Var en liten tulta som knappt hade styrfart. I och för sig tycker jag inte det är så länge sen jag fick min första, och nu är han snart 40. Herregud, han hinner ju snart ifatt mig.
Vad dagen bjuder på har jag ingen aning om. Natten har jag tillbringat vid datorn och läst på om straffpåföljden vid ärekränkning och förtal. Är inte billigt att snacka skit om folk om man inte kan bevisa att det man säger är sant. Kan bli upp till två års fängelse. Får se vad jag kan göra med den informationen.
Nu skall jag i alla fall få i mig lite kaffe och några knäckemackor. Återkommer (om jag inte somnar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0