Äntligen morgon

Det här var nog den längsta natten jag varit med om. Har sovit till och från. Tänkte jag skulle försöka sova utan sömntablett. Det här blir inte roligt. Men det tar väl ett tag innan jag vant mig av med dom. Just nu är jag skittrött, men nu gäller det att hålla igång i dag. Ingen middagsvila. Skall ringa vårdcentralen i morgon och beställa tid. Kanske kan få nya värktabletter om jag byter läkare. Efter tio år har nog kroppen vant sig vid dom jag har. Vet inte hur dom tänker. Om jag inte hade så jäkla ont kunde jag kanske sova utan sömnpiller. Men enligt min gamla läkare finns det inget annat som hjälper, trots att jag prövat andra som varit helt fenomenala. I stället för 8 - 10 värktabletter per dag räckte det med två. En på morgonen och en på kvällen. Nu vaknar jag av smärtorna bara jag rör mig lite i sängen. Vända sig är inte tal om utan att hålla i något och vända mig måste jag, för det gör så jämrans ont i höfterna. Gnäll, gnäll.
Nu är jag i alla fall uppe. Har druckit kaffe och tagit min medicin. Pippi-Lotta är lite orolig så jag skall slänga på mig lite kläder och ta ut hundarna. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0