Filmgalan

jaha, nu har man varit på Guldbaggegalan. Märks vilket litet land Sverige är. Här görs tre filmer på ett år och sen samlas alla filmmänniskor och delar ut alla priser till dessa tre. Lite jämnt fördelade. tur att vi har Johan Glans och Björn Gustafsson.
Var till Högsby i dag och handlade samt hämtade ut medicin. Dottern tog med mig på veckans vallning. Hon vallar mig utomhus en gång i veckan, så jag inte skall bli helt folkskygg. Kunde jag beställa allt över nätet och aldrig gå ut, skulle jag göra det. Har ont överallt när jag äntligen är hemma igen. Särskilt höfterna.
Nu händer inget mer ikväll. Dags för sängen. Återkommer i morgon. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0