Fredag kväll

Blev ingen körning till Mönsterås. Räknade lite fel på dagarna så Rambo får åka på onsdag i stället. Dottern har i alla fall åkt till Oskarshamn. Kommer hem nån gång. Hundarna ligger som döa sillar.Brukar inte vara så mycket fart i dom när vi är ensamma. Blir en kisserunda innan "Army wives" börjar klockan åtta. Eftersom det är fredag lär det väl inte vara så mycket annat att titta på i kväll. Har hittat några mönster och fått några idéer från nätet, så jag ska försöka ge mig på stickningen igen. Får se hur det går. Kan inte ha fyra lådor garn liggande till ingen nytta. Om jag klarar av att sticka blir det i alla fall en tröja eller kofta till nya barnbarnet.
Dottern ska i alla fall åka och titta på en bil i morgon. Hittade en Volvo på Blocket  men den försvann på ett par timmar. Nu skall hon kolla på en Golf. Så i morgon får jag köra bil, troligtvis. Någon måste ju köra hem bilen. Om hon inte skall dra den i ett snöre efter systerns sambos bil, som hon har på lån just nu. Så i morgon blir det "titta på bilar" runda. Men nu blir det kaffe och macka. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0