Fredag morgon 16/1

Har legat och snurrat sen kl. ett. Ja snurrat är väl att ta i. Försökt ta mig runt. Har så jäkla ont. Tog för mycket tabletter i går, får världens klåda. Och så får man gå upp innan fyra och ta fler. Just nu funderar jag över varför. Ger sig väl. Har haft många nätter som den här, men de börjar bli värre.
Gunsan har varit jobbigt kelig hela natten. Ligga på armen och gosa ihop sig. Problemet med henne är att, när det blir för mysigt och hon mår för bra, då bits hon. Inte lika mysigt.
Har fått i mig värktabletterna. Skall försöka sova en stund till.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Klåda...vad är det för tabletter som ger det du äter? Tänkte om det var nåt sånt som jag stoppar i mig...jag får ju sån oförklarlig klåda mellan varven.

2009-01-20 @ 15:19:24
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0