Fredag morgon

Klockan är halv sju och jag är sååå trött. Natten har varit väldigt orolig. Lampan som tänds och släcks av sig själv, flera gånger och väldigt oroliga hundar. Speciellt Rambo, som är den som är tröttast av dom tre. Halv ett i natt kom han in och väckte mig och skulle bara ut. Tur att ingen såg mig här utanför i rutig pyjamas. Naturligtvis skulle Mimmi med, knappt vaken. Men det kan ju vara så att vi skulle gå ut mitt i natten och smygäta korv. Allting skall övervakas, så hon inte går miste om nånting.
Dottern har åkt till jobbet och Rambo sitter framför ytterdörren och väntar på att hon skall komma hem, Där kan han sitta. Då vet jag i alla fall var han är.
Skall städa lite på förmiddagen, tänkte jag. Göra kålpudding till middag. Det var länge sen.
Influensan har gått över. Vet inte vad det var. Endagarsfeber, kanske. Men griniga kärringar fastnar ingenting på. Just nu är jag väldigt irriterad. Har varit sen i går kväll. Men det spar vi till senare. Nu skall jag sätta igång med städningen.

Kommentarer
Postat av: Stordotter

Jaha det var därför jag bara var sjuk en dag =)

2009-01-09 @ 07:15:02
Postat av: Tiagirl

Hoho? Snart två dygn sen inlägg ju!

2009-01-11 @ 00:10:00
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0