Gott Nytt År!!!!!!!

Gott Nytt År till alla mina barn och barnbarn. Till min far och hans fru. Mina syskon. Alla mina vänner som finns och som har funnits. Alla bloggare och de trevliga damerna på Konsum i Berga. Förlåt, killarna också. Gott Nytt år till hela släkten. Ett speciellt Gott Nytt år till barnbarnet i Kristdala. Hoppas vi ses snart. Alla saknar dig. Till barnbarnet i Blomstermåla: Farmor har många stickor och flera lådor med garn, så lära dig sticka blir nog inga problem. Bara ring. Jag lärde mig sticka när jag var sex år och stickade min första tröja när jag var sju.
Barnbarnet i Kristdala: Jag har himla många ljuskoppar till dig här hemma. Får vilka du vill.
Nu är det ett nytt år och jag bir ett år äldre och ska dessutom sluta röka. Men innan dess ska jag faktiskt sova. Hörs vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0