Klar

Bäddat, duschat, klätt mig och rensat kattlådorna. Måste köpa kattsand i dag och byta i alla lådor. Undrar om det går att köpa storpack? Klumpbildande finns i 10 kg säckar, men det gillar jag inte. Blir som cement. Får kolla Granngården.
Slut på skitprat. Dottern har åkt till AF. Sonen hade inte måndagssjuka. Frös och ont i huvud och leder. Influensa? Gick visst på jobbet. 20 000 liter vatten hade försvunnit för honom. Han hade gjort i ordning poolen (har pool inomhus) och fyllt upp med vatten och nu var det bara lite kvar på botten. Så mycket så man kunde vada. Men inte bada. Det var ett tag sen han gjorde i ordning den. Har kanske dunstat. Men 20 000 liter. Det är mycket. Mer än ett badkar.
LM hade ringt när jag var i duschen. Skall troligtvis till affären och undrar om hon får komma upp en stund. Det vanliga. Hon har inte varit här på ett tag eftersom jag varit så sjuk. Får väl ringa igen om det är viktigt. Är det ju inte.
Nu skall jag kolla vad jag har för mat i frysen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0