Lördag 17/1

Pigg och utvilad. Receptfria sömnpiller funkar jättebra. Trodde väl inte direkt på det, men tog två, som man skulle, klockan nio. Somnade väl strax efter halv elva och sov till halv åtta. Helt sanslöst. Inte så billiga som frikort kanske, men klart prisvärda.
I dag tror jag inte det blir något speciellt. Samhällsföreningen har julgransplundring, men jag får väl ingen godispåse ändå, så jag går inte dit. Kan ju kolla genom köksfönstret. Annars blir det väl en slödag. Kanske kan kolla på köksmöbeln jag skulle få av grannen. Gammalt klaffbord med fyra stolar. Kanske kan vara nåt. Byta gardiner skulle jag också göra i helgen, men det hinns ju med. Inget putsande på utsidan. För kallt för det. Köksfönstret ser för jäkligt ut på insidan. Mimmi sitter alltid och tittar ut där, så det blir lite grisigt.
Nu blir det lite kaffe och sen ska jag i alla fall bädda. Till senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

T skulle kolla lite här i sitt skåp till dig.

2009-01-17 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0