Lördag morgon

Vaknade av telefonen kl. 07.00. Dottern svarade eftersom det var jobbet. Hon gjorde sig i ordning jag gick på toa, tog min medicin och gick och la mig igen. Sov till halv tio. Så skönt att man äntligen börjar sova ordentligt. Vaknade bara till dom femtioelva gånger som Rambo kom och bökade ner sig under täcket. Han kommer inte upp i dotterns säng men måste ändå springa och testa om den eventuellt har krymt. Sen kommer han tillbaks och bökar ner sig. Lyfter hon upp honom när hon lägger sig måste han ner och kolla vad jag gör och sen kommer han inte upp. Dumma hund. Ringde på bilen vi skulle kolla på. Var någon före som skulle kolla kl.elva så jag ringde igen kl. halv tolv. Då hade bilen börjat hugga. Troligen bränslepumpen och det fick dom ju inte tag på nån idag. Ska ringa igen måndag middag. Nu ska jag försöka få på mig lite kläder och sätta på nytt kaffe. Dottern slutar tolv, så hon är väl på hemgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0