Måndag kväll

Sonen ringde och var skit slut. Rambo hade i stort, skällt hela natten. Inte mycket sova där. Eftersom vi ändå skulle kolla på en bil, sa vi att vi hämtar honom. Var nere i Mönsterås vid ett-tiden. Bilen var inte mycket att ha men skall ringa i morgon om en annan, som hon egentligen var mest intresserad av. Lånade sonens dammsugare eftersom den vi har gick sönder. Åkte hem och det blev naturligtvis pizza i dag också. Dammsög och städade. I mitt rum var det så dammigt att jag försvann i ett moln när jag började damma. Möblerna fick en helt annan färg när jag var klar. Klippte till en "stopp för parning dräkt" till Rambo av en gammal strumpa. Ser ut som en brottardress. Jäkligt fiffigt faktiskt. Lägger in bild på honom sen. Märktes att han inte sovit så mycket hos sonen. Var så trött att han till och med morrade åt Mimmi. Han hade i alla fall anfallit och huggit en schäferkorsning i M-ås samt kissat på en kompis (K) till sonen. Det är mormors pojke det.
Eftert städningen blev det Maxi, för att lämna in dammsugaren och handla lite. Naturligtvis hade dom inga dammsugare hemma så vi får väl sopa ett tag. Var hemma runt halv åtta. Kollade Simon och Thomas  och satte mig vid datorn. Nu är det kväll och dags att sova. Eventuellt blir det en resa till M-ås i morgon. Sen skall dottern åka till Jönköping och lämna bilen. Blir troligtvis på onsdag. Återkommer i morgon med inf. om bilaffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0