Och ännu en morgon

Har varit vaken sen klockan sju. Kollat runt lite bland mina besökbloggar. Ingen vaken än tydligen. Eller så har dom vettigare saker för sig. Vilar innan jag får besök. Skall i alla fall klä på mig och bädda. Plocka fram några julkakor kanske. Kolla frysen vad det blir för middag. Måste göra det mesta innan klockan elva, för sen är jag helt tom i huvudet. Känns som om man varit ute och festat i flera dagar (tror jag, har aldrig varit det, nykterist som jag är) Blir i alla fall ingen bilåkning i dag. Behövdes fyra värktabletter för att komma igång och dottern har träningsvärk i rumpan av för mycket sittande. Så i dag blir det INGENTING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0