Tidig morgon

Vaknade tidigt. Fast å andra sidan la jag mig tidigt också. Började gäspa redan vid halv åtta i går kväll. Var helt slut efter mitt besök. Stekt torsk med potatis och remouladsås blev det i alla fall till middag. Sen blev det inget mer. Kollade på två filmert med Stefan och Krister medan jag halvsov. Sedan blev det Homestyling på 9:an och Arga Snickar´n på 4:an. Sen orkade jag inte mer. Försökte se en film men var så trött så jag måddde illa. Tur att inte LM kommer varje dag. Hon är snäll men ack så jobbig. Igår gick hon igenom allt som hon gått igenom på telefon ggr fyra. Man orkar inte lyssna till slut. Hon fick lite panik när jag talade om att jag skulle kolla på lägenhet. Men dit kan hon ju cykla, bara vädret är bra.
Nu sitter Sune och äter upp tidningen från Hyresgästföreningen. Förstår inte varför han äter papper. Gunsan hänger jäkligt löst just nu. Hade pissat på köksduken. Igår gjorde hon samma sak på diskbänken. Funderar på vad jag skall göra med henne. Är mest rädd att hon sätter sig i soffan eller sängen. Någon som har några förslag?
Nu ringer medicin- och kaffeklockan. Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0