Onsdag

Passa på att skriva lite medan dotter och trollfröken är och badar. Dom åkte till Gösjön och kommer inte hem förrän vid ett-tiden då det är middagsdags. Lilla fröken har beställt kokt torsk med äggsås.
Har varit mycket pratande ett par dagar. Sedan i söndags, närmare bestämt. Hon kan prata den ungen. Har hon nog efter sin far. Han pratar också hela tiden. I morse var hon ute och matade sina fjorton sniglar. Har skött om dom riktigt bra. Lagt dom på kvällarna i sängen hon gjort till dom och matat dom med löv, varje dag. I går smet dom visst men jag tror hon hittade dom. Vill ha med dom hem och det får hon naturligtvis.
Har väl inte hänt så väldigt mycket. Dottern har jobbat och jag har passat hundar. Det flyter på som vanligt.
Dottern har börjat slipa mitt skåp. Målat det en gång men fick slipa igen eftersom det gulnade. Var antagligen lite fuktigt.
I dag är det soligt, varmt och äckligt. Gillar inte alls den här värmen. Ont överallt. Blir alltid värre när det är varmt.
Måste ringa vårdcentralen och beställa en ny tid. Både värktabletterna och sovpillren är snart slut och det vill jag inte vara med om en gång till. Nu skall jag skala potatis och ta lite mer kaffe. Återkommer nog framåt kvällen.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Aha...ok...då åker vi inte förrens framåt tre tiden då så vi är där. Bra att jag slipper det där fiskochäggsås-tjatet nu...urrrk.

Började undra om hon totalt slagit ut dig med dessa ickeuppdateringar!!!

2009-07-15 @ 11:39:29
URL: http://tiagirl.nu
Postat av: Pian

Hejsan! Jag är med och tävlar i en fototävling och jag skulle behöva din röst och skulle bli grymt glad om jag fick den! Kram :) http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

2009-07-15 @ 16:24:25
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0