Städat och klart

Fy sjutton för städning. Inte roligt alls. Såå ont i ryggen. Nu är det bara en kisserunda med hundarna och sen ska jag laga middag. Korv Stroganoff med ris. Mimmi är döhispig i dag. Bara piper och flipprar runt. Tur att dottern är ledig i morgon för nu börjar jag bli liite trött på henne. Men hon var likadan förra gången hon var dräktig. För att inte tala om, efter valparna var födda. Fick tvinga henne att både äta och dricka. Så fort hon gick från valplådan skulle hon tillbaks. Bra mamma.
I dag har jag ätit värktabletter som godis. Enda chansen att klara av städningen. Dottern brukar ju sköta om både tvätt och städ men vill inte att hon ska behöva hålla på med det, så lte ledig som hon är den här perioden. Gör ju inget om det tar en hel dag, för mig, att städa. Har ju inget annat att göra direkt.
Nu skall jag i alla fall ta ut odjuren. Återkommer kanske i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0