Fredag 12 juni

Klockan snart halv sju. Dottern åkt till jobbet. Hundarna har varit ute i regnet och det är inget dom gillar direkt. Jag har petat i mig dagens första laddning av "Gott och blandat" + några extra. Kommer nog i gång så småningom. Synd om alla ungar som har skolavslutning i dag. Regnet bara vräker ner här.
I går plockade jag upp en ansenlig mängd rabarber. Så i dag ska jag göra rabarberpaj, ett par stycken. Ska göra några små med sötningsmedel och se hur det blir. Annars blir det väl inget särskilt i dag. Städade gjorde vi i går, så det slipper jag i dag. Eventuellt blir det en tur till apoteket i eftermiddag. Fyller på förrådet så länge jag har frikort.
Nu ska jag i alla fall klä mig och bädda. Sen blir det väl lite varjedag-sysslor. Som vanligt. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0