Tisdag

I går förmiddag åkte dotter med sambo och lillprins hem till Jönköping. Trollet från skogen åkte i söndags eftermiddag. Yngsta dottern drog fram dammsugaren, som lät väldigt konstig, men funkade till slut. Städning och tvätt blev det i alla fall. Pratade med äldsta sonen som tydligen bestämt sig för att ta jobb och lägenhet i Oskarshamn. Får väl se vad som händer. I dag blir det väl inget särskilt. Inget solsken i alla fall och det är rätt skönt. Klarar inte av när det blir allt för varmt.
Har varit inne på några av "mina" bloggar i dag på morgonen och försökt hämta lite inspiration. Har inte blivit så mycket bloggläsande i helgen.
Fick hem en trave böcker som jag ska sortera och fundera ut vad jag ska göra med. Några har jag läst så dom kanske går till loppisen. Eller så behåller jag allihop och köper en liten, bra bokhylla och målar vit. Nu ska jag i alla fall ta en kopp kaffe till och sedan duscha och klä mig. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0