Torsdag och en vanlig dag

Blev mycket med hundpassning, barn och barnbarn i midsommar. Roligt men mycket. I måndags kom L på snabbvisit och kaffe.Skulle kolla bebisen men var fem minuter för sen. Var ju ett tag se´n hon var här. Yngsta sonen dök upp för lite mat och mera mat. Stannade över natten. I går kom LM på en balja kaffe och inspektion. Var också ett tag se´n hon var här och hon var tvungen att kolla om jag köpt något nytt. Totalt slut efter två timmar. Tisdag ringde jag vårdcentralen, eftersom dom inte hört av sig som dom lovat. Fick en akuttid på eftermiddagen. Träffade en helt otrolig läkare som lyssnade. Skrev ut det jag haft förut. Även sömntabletter. Efter att ha mått skit i flera veckor börjar jag äntligen återvända. Så skönt att sova en hel natt och slippa värken i höfterna. Mimmi och Rambo har jobbat på ordentligt. Nu har vi satt stopp för fortsatta aktiviteter. Rambo är mager som ett snöre. Dottern jobbar kväll och jag är hundvakt. Inte särskilt krävande. Dom är rätt slut och dessutom är det ganska varmt. Har en liten disk att ta hand om men det är också det enda. Förutom kissrunda. Skall ta mig i kragen och lägga in lite kort framåt kvällen. Nu är det eftermiddagskaffe och glass, som väntar. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0