Fredag den 13-de

Men alls ingen otursdag. Har sovit så himla bra i två nätter efter ett stort kuvert i onsdags. Vaknar pigg och utvilad kl. halv åtta. Har energi till tusen. Är bara värken som sätter hinder i vägen. Mitt sovrum är till största delen klart. Letar ett vitt, virkat överkast och en trappstege som jag kan måla vit, sen är jag nöjd. Köpte ett par jättesöta hankgardiner till köket och spetsgardiner till sovrummet, på Tradera. Blir SÅ bra.
Helgstädningen är klar. Ätit middag, pastagratäng, och skall diska innan eftermiddagsvilan. Blir väl inte så mycket mer idag. I morgon skall vi åka till L. Jag ska låna hennes symaskin och lägga upp gardiner och ett par byxor till dottern. Blir väl lite allmän lagning också samt sy på spets på några kuddfodral.
I kväll blir det kanske Let´s Dance. Annars sitter jag väl där jag sitter nu. Men nu väntar disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0