Snabbutryckning

I dag gick det från det här till brandkårsutryckning. Frösunda ringde och undrade om dottern kunde jobba. Snabba ryck. Färdig och i väg på 15 röda. Hundarna blev helt hispiga. Men var nöjda med att gå ut med mig. Var uppe halv sex och satte igång perkulatorn. -11 grader ute. Vad är det som händer? Skall väl bli vår och inte kallare och kallare. Efter kaffe och medicin var jag runt en sväng hos mina bloggare, men ingen var vaken, så det blev sängen igen. En stund i alla fall. Innan telefonen började ringa. Nu har i alla fall hundarna varit på en kissrunda och jag fått ännu en kopp kaffe. Så nu ska jag bädda och plocka lite. Packa lite böcker som ska i väg och fundera på middag. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0