Tidig morgon.

Vaknade tidigt. Klockan är snart halv fem och jag har varit vaken en timme redan. Men är man inte trött är det lika bra att gå upp. Lite för tidigt med medicin men kaffet är på gång och dubbel dos värktabletter har jag fått i mig. Tar ett tag innan värken släpper. Har i alla fall sovit sen halv tolv utan avbrott och det är bra. Just nu är smärtan i ben och höfter värst och fötterna. Bränner som eld och det känns som jag har kuddar på trampdynorna, eller vad det heter. Har människor trampdynor eller är det bara djur? Men svansrester och reptilhjärna har vi så då är det väl inte så konstigt om vi har trampdynor. Blir fotbad med filning och smörjning i kväll. Men nu skall jag kolla mitt socker innan jag dricker kaffe. Tror det är lite högt. Fötterna brukar kännas så här när sockret är högt. Jag försöker verkligen undvika sötsaker och jag sköter min medicinering. Ändå verkar det vara lögn att få ner det under 7,5. Sist jag mätte var det 7,9. Kanske måste ändra medicineringen. Vill verkligen inte börja med sprutor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0