Fredag

Hela gårdagen gick i seghetens tecken. Efter en sömnlös natt var jag helt slut. Gick och la mig relativt tidigt i går kväll och räknade kallt med att kunna sova hela natten. Icke. Hade så ont i höger höft och ben så jag höll på att flippa ut. Sov en timme. Vaknade. Upp och ta värktabletter. Sov en timme till. Vaknade. Så har det varit hela natten. Nu är klockan snart sex och jag har gett upp tanken på att få sova. Kaffet är i gång och första omgången tabletter är intagen. Huvudet känns som bomull, men det får ju gå. I dag blir det fredagssysslor. Städa och plocka. Ev en tur upp till L för att kolla loppisboden för sommaren. Laga till en kyckling till middag och kanske få värden att kolla in det som behöver göras i lägenheten. Lycka till med det!!!!
Nu är i alla fall kaffet klart så jag ska ta en kopp och två knäckebröd för att hjälpa magen att klara medicinen. Återkommer naturligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0