Redan fredag

Veckorna bara rinner i väg. Snart juni. I går kom äldsta dottern med sambo och barn förbi och åt middag innan de fortsatte till Mönsterås. Lillprinsen växer så det knakar.
I dag har det inte varit något särskilt. Städning och matlagning. Hyresvärden kom upp och satte handtag på badrumsdörren. Men inget lås. Visade allt annat som behöver göras. Inte roligt. För honom alltså.
Nu är jag hundvakt till söndag kväll. Dottern drog till Oskarshamn i kväll för Cinderella-kryssning, lördag-söndag. Så hundarna får dras med mig hela helgen. Dom har varit rätt lugna i kväll faktiskt. Var bara när vi gick ut som Mimmi blev lite hispig. Hon brukar flippa ut när bilen är borta.
Nu skall jag bara ta en snabbdusch och sen hoppa i säng. Har en bok kvar att läsa av packen dottern hade med sig förra gången dom var ner. Ingen av dom andra så bra som Stieg Larsson. Återkommer pigg och utvilad i morgon. (Hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0