Tisdag 7.30

I natt har det inte blivit något sova alls. Gav upp att ens försöka när klockan var runt tre. Alla morgonsysslor klara. Medicin + 2, kaffe, dusch, påklädning och bäddning. Snart dags att ta ut hundarna. Men än så länge sover dom. Hyresvärden anlände i går. Får se om jag kan få honom att fixa badrumsdörren och ytterdörren. Ytterdörren åker väl snart ur. Sprintarna till gångjärnen är på väg ut och sen är det bara att lyfta av hela dörren. Så jäkla bra. Kan ju sätta upp saloondörrar så slipper vi krångel med att öppna och stänga. Sen hänger vi ett draperi för toadörren. Såå snyggt. Rosa, tror jag blir bra. Eller blått, som tapeten i hallen. Vet inte vad dom ska hit och göra. Städa källaren eller plantera blommor kanske. För det kan ju inte vara så att dom ska fixa balkongen?? Ja,vi får väl se vad som händer. Nu börjar hundarna vakna, så jag får väl pallra mig ut.

Kommentarer
Postat av: storodter

ta dom i örat och tvinga dom att fixa balkongen. Annars får dom fan sänka hyran! På tiden att dom fixar i ordning lägenheten nu

2009-05-12 @ 08:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0