12.26 söndag

Haft så jäkla ont flera dagar. Värre än jag brukar ha. Dottern var inne på om det är alla mediciner, som kanske motverkar varandra. Ja, vem f-n vet. Tar mig knappt från mitt rum till köket. Blir rast och vila efter halva vägen. Dvs vid datorn.
Trött i går kväll och skit på TV:n så istället blev det tre filmer. "Upp", tecknad, faktiskt ganska rolig. Sen blev det två Wallander filmer som jag inte sett, "Hämnden" och "Prästen". Bra naturligtvis. Tog sovpiller vid halv elva. Funkade inte så väldigt bra. Somnade mellan ett och halv två och vaknade klockan tre. Somnade om och vaknade halv nio.
Nu håller jag på att laga middag. Revben och potatis. Dottern har åkt till Karlsson.
Tröttheten i går berodde nog mest på att jag inte är van. Äldsta sonen med sambo och tre barn och två hundar, var och fikade på eftermiddagen. Lilla fröken kände igen både halsbandet och mössan (som inte var röd utan mörklila) så nu kom det till rätta. Oj, vad dom stimmade och hade roligt. Men rörigt blir det. Och mycket hundhår.
Äldsta dottern skulle ha kommit i dag men dom har blivit sjuka, så det blev inställt. Bromsbackarna från Biltema, kommer på posten och dom kommer kanske nästa helg.
Nu skall jag sätta igång potatiskoket och sedan klä på mig. Återkommer nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0