Å så var det måndag igen

Vaknade klockan sex av sonens mobilväckning. Startade perkulatorn och tog min medicin. Sonen drog i väg till jobbet innan kaffet var klart. Så det blev kaffe och knäcke för mig och sen sängen igen. Somnade om och sov till halv tio!!!! Sanslöst. Trött efter söndagen antagligen. Städning och tvätt på förmiddagen. Dottern ledig och har åkt till Mönsterås för att fixa den andre bromsbacken. Jag slöar lite innan middagen, som blir pyttipanna i dag. Mycket rester efter helgen. Ont igen, överallt. I går kväll beställde jag mediciner över nätet. Får se hur det går. Skönt att slippa köerna på apoteket. Visserligen är det inte ofta jag hämtar ut. Har gett dottern fullmakt, så hon hämtar ut medicinerna. Nu har dom tagit bort kölapparna också, så man får stå i kö. Vilket jag inte kan hur lång tid som helst. Idiotiska påhitt.
Nu blir det lite kaffe och röka. Återkommer kanske till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0