Grått och trist

Torsdag morgon och jag sov till klockan åtta. Vädret är väldigt höstlikt. Vill hellre ha snö. Näst äldste sonen ringde halv nio. Knappt jag var vaken. Nu har jag i alla fall börjat komma igång och medicinerna börjar göra verkan. Att jag inte hade så ont häromdagen fick jag snabbt sota för. Värkfri passar man på att göra allt man inte kan annars och bär på så´nt man inte ska. Det kommer surt efter. Har fått fylla på med extra värktabletter nu på förmiddagen. Gör mig lite seg i huvudet men det är bara att välja. Pest eller kolera.
Blir nog inte så mycket gjort i dag. Dottern är ledig och då blir hon väldigt rastlös. Finns ingen tvätt och lägenheten är städad. Vad gör hon då? Ute och räfsar löv. I kväll ska hon till brodern i Mönsterås och få hjälp med att byta bromsbackar. Jag skall laga middag och diska. Det är alles. Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag fortsätter att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0