Lördag morgon

I morse vaknade jag av att den lilla pissmyran kom studsande. Klockan var inte ens halv sex. Dottern var på gång att ta ut hundarna innan hon åkte till jobbet. Kom upp ur sängen med mycket möda. Så ont i benet i dag. Fattar inte vad det är. Känns som det sitter inne i benet. Värktabletter, medicin och inhalator + kaffe naturligtvis, sen börjar jag funka igen, så småningom. Andningen börjar också bli mycket bättre och hostan är nästan borta. Så jäkla bra.
I dag tror jag det står stickning på schemat. Måste komma igång och göra nå´t så jag låter bli rökat. Det går relativt bra, men det är inte så lätt att bara sluta med en vana man haft i 43 år. Men ska jag leva i 43 år till har jag inte direkt nå´t att välja på.
Har plockat fram garn och mönster så nu ska jag sätta mig en timme eller två, innan hundarna skall ut. Men först lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0